lördag 8 december 2012

Lördag & Julmarknad i Malmköping

God morgon alla som går in och läser för nu är det över 1.000 stycken som har varit inne.
Jag tackar för att ni är några som skriver små kommentarer och att ni tycker det är roligt att jag skriver lite om vårat område.
Kan tala om att tempen är i dag ca-6 brader och det är mycket snö men vackert.
Vägarna från 55:an är inga problem dom är plogade och fina.
Ja i dag är det Julmarknad i Malmköping men tyvärr kan jag inte gå i år så det blir inga bilder där ifrån om ingen annan som skall gå som kan ta lite kort, då är det bara att maila mig så lägger jag in dom här. Önskar er alla en trevlig advent helg.

 

1 kommentar:

  1. Om jag får Din e-postadress, så kommer en bild!
    Hälsningar
    lars.sjoberg9@telia.com - GLÖM INTE siffran 9 för då blir en herre i Borås minst sagt irriterad!

    SvaraRadera